جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

وقتی که او رفت

قیمت:
65,000 تومان
مشخصات کتاب وقتی که او رفت
کشور مبدا
تعداد صفحات
398 صفحه
شابک
9786229984505
سال خلق اثر
2018
سال انتشار
1400
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
3
این کتاب در یک نگاه

کتاب «وقتی که او رفت» اثر لیزا جوئل است، کسی که در آخرین کتاب خود قصد به رخ کشیدن تمام توانایی‌های خودش را دارد. الی مک، دخترک بلوند و دوست‌داشتنی که حدود ده سالی است از مفقود شدنش می‌گذرد، ولی بالاخره بعد از سال‌ها انتظار جسد مفقود شده‌ی او پیدا می‌شود. حالا این اتفاق باعث از سرگرفتن زندگی مادرش لورل می‌شود... . کتاب وقتی که او رفت از دسته کتاب های پلیسی، رازآلود است که با پیشروی داستانی معمایی، سوالات بیشتری را در ذهن خواننده حک می‌کند و باعث خلق اشتیاق برای ادامه دادن به داستان می‌شود.


بیشتر بخوانید

دیگر ناشران کتاب «وقتی که او رفت»

خلاصه کتاب وقتی که او رفت

تئو و الی، رابطه دوستانه ای با یکدیگر آغاز کرده بودند ولی با گذشت زمان قضیه فرق کرده و رابطه دوستانه آن‌ها تبدیل به رابطه عاشقانه‌ای می‌شود که هنگام به هم خوردن آن الی دچار بحران عاطفی شدیدی شده و این بحران باعث درهم ریختگی فکری شدیدی از طرف او می‌شود. وی به همین علت به ترک خانه اقدام می‌کند، پس از ۱۰ سال بالأخره از جسد او اطلاعاتی را به دست می‌آورند. لورل (مادر الی) که بعد ازمفقود شدن دخترش دیگر رمقی برای ادامه دادن به زندگی نداشت، همزمان با پیدا شدن جسد دخترش با مرد جذابی به‌نام فلوید آشنا می‌شود و چندی بعد دوباره با شور و اشتیاق خاصی به زندگی نگاه می‌کند، غافل از این‌که تازه شروع ماجرای اوست... .

درباره ترجمه کتاب وقتی که او رفت

  • کتاب وقتی که او رفت، ترجمه‌ی علی شاهمرادی است که نشر سنگ آن را در دسترس علاقه‌مندان به رمان‌های خارجی قرار داده است.

امتیاز کتاب وقتی که او رفت در گودریدز

  • تعداد نظرات: 44820
  • تعداد امتیازدهی: 582325
  • میانگین امتیاز(از5): 4.06

نظر خوانندگان در سراسر دنیا، درباره ی کتاب وقتی که او رفت چیست؟

میکو نظر خود را درباره تجربه خواندن کتاب اینطور بیان کرده:

«عجب!! خدای من!!  این کتاب شگفت‌انگیز و تکان‌دهنده بود!!

این اولین کتاب من از لیزا جول است. من عاشق سبک نوشتن او هستم که قلب و توجه خواننده را جلب می‌کند. این کتاب یک داستان از گمشدن کودک به‌طورعادی نیست. مرموز، هیجان‌انگیز و دیوانه‌کننده. به‌خوبی شخصیت و داستان ساخته شده است. هر فصل وحشتناک، تکان‌دهنده و بسیار غم‌انگیز بود. دوستش داشتم و لذت بردم... .»

دیدگاه یکی از خوانندگان کتاب به شرح زیر است:

«داستان فقط یک رمان نیست. در مورد واکنش‌ها و رفتار افراد مختلف در زمان وقوع بحران هم هست، اونایی که در یک محیط ملتهب و بدون محبت رشد می‌کنن یا از طرف پدر و مادر برای رسیدن به اهداف‌شون درفشارهستن ممکنه تو زندگیشون عکس‌العمل‌های غیرعادی و گاهی وحشتناک نشون بدن وچندین زندگیو نابود کنن. ناپدید شدن فرزند بدون هیچ دلیل و نشونه و غم  ودرد مادر تمام خونواده رو ازهم می‌پاشه وباعث ماجراهایی بسیار جذاب وخوندنی می‌ش. اول داستانو باید بادقت بخونید، ارزش خوندن داره.»

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

«اتاق خواب الی به طرز ماهرانه‌ای توسط دو پلیس که آستین‌های‌شان را بالا زده بودند کاوش شد. الی انگار چیز غیرمعمولی نداشت. برای لورل این امکان وجود نداشت تا بفهمد که چیزی از کشوهایش گم شده است یا نه. ممکن بود که یکی از لباس‌هایش گم شده باشد، اما الی هم مانند بیشتر دخترهای پانزده ساله لباس‌های زیادی داشت، آن‌قدر زیاد که لورل نمی‌توانست فهرستی از آن‌ها داشته باشد. اما در قلک خوک‌شکلش هنوز چند ده پوندی تا شده که مجبورشان کرده بود بعد از هر تولدش در آن بیندازند، وجود داشت. مسواکش هنوز در دستشویی بود، همین‌طور خوشبوکننده‌اش.»

درباره نویسنده کتاب وقتی که او رفت

لیزا جول نویسنده‌‌ی انگلیسی‌‌تبار پنجاه ساله که در سال 1968 در لندن متولد شد، اغلب رمان‌هایش با استقبال خوبی در سراسر جهان مواجه شده و همین مسئله او را به نویسنده‌ای پرفروش بدل کرده است. از معروف‌ترین آثار این نویسنده «مهمانی رالف» است. مهمانی رالف در سال 1999 منتشر و پرفروش‌ترین رمان یک نویسنده اولی در بریتانیا شد. جوئل در سال ۲۰۰۸ برای رمان شماره ۳۱ خیابان رویایی که یک کمدی رمانتیک بود، جایزه ملیسا ناتان را برد.

افتخارات و جوایز کتاب وقتی که او رفت

  • رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز را هم در سال ۲۰۱۸ به دست آورد.
  • از ریل ریدرز امتیاز پنج را دریافت کرد.
  • بین نامزدهای نهایی گودریدزدر بخش داستان‌های معمایی و جنایی ۲۰۱۸ قرار گرفت.
  • پرفروش‌ترین رمان روان‌شناختی
  • کتاب منتخب «ریچارد و جودی»

نقد رسانه ها، افراد مشهور ومنتقدین درباره کتاب وقتی که او رفت

  • رمان وقتی که او رفت کاملاً جذاب، خوش‌خوان و خوب نوشته شده و پایانی تکان‌دهنده دارد که خوانندگان را در تعلیق نگه می‌دارد. (قفسه‌ی آگاهی)
  • تلاقی ماجراها در داستان کتاب وقتی که او رفت، یکی از هیجان‌های مهم خواندن این کتاب است. لیزا جول به‌طرز ماهرانه‌ای تنش را در داستانش بالا می‌برد و نوشته‌اش پر از جنب‌و‌جوش و تکاپو است. (نقد کتاب نیویورک تایمز)
  • رمان وقتی که او رفت داستانی پر از طنین فقدان، اندوه و نو شدن است. (هفته‌نامه ناشران)
  • خوانندگان رمان‌های تریلر هیجان‌انگیز، از جدیدترین اثر لیزا جول ناامید نخواهند شد. (مجله ی کتابخانه)
  • «وقتی که او رفت» یک داستان تریلر هیجان‌انگیز است. (پاپ‌شوگر)

خرید کتاب وقتی که او رفت

اگر اولین باری است که از بوک لند خرید می‌کنید می‌توانید کتاب وقتی که او رفت را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه‌ خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

اگر به ادبیات داستانی علاقه‌مندید، به صفحه خرید رمان هم سری بزنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «وقتی که او رفت»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.